Ain’t so pretty anymore

11-ogrod-motyli-4

6 responses to “Ain’t so pretty anymore

  1. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. kysz!!! A i tu to paskudztwo umieszczasz! Przyznać muszę, że aż tak nie napawa lękiem.. Nawet ładny rzekłabym!

  2. Serio? :) A moim zdaniem właśnie brzydactwo, jak się przypatrzeć bliżej. Dużą większą sympatię czuję do pomarańczy i bananów:)

  3. ej ja też uważam, że motyle to obrzydlistwo. z daleka wyglądają ładnie… ale z bliska? kiedyś się bawiłam w hodowle motyli (jak łatwo się domyślić nic z niej nie wyszło, ale ślimaki gorzej skończyły) i jak złapałam jedno takie ‘piękne zwierzę’ zamknęłam w słoiku i się mu przyjrzałam to poszłam umyć ręce. to taki robal okropny jest… i oczy fuuuj. !

  4. Na owady nie ma rady. (niestety) ;)

  5. Mogłeś bardziej wykadrować motyla (i rozjaśnić). Z dużą dozą prawdopodobieństwa oceniłbym Ci cóż to za obywatel rzędu Lepidoptera ;P

    Motyle fajne mają skrzydła, reszta robakowa ;)

  6. Paweł: Jakieś to duże i egzotyczne i się stołowało we Wiedniu na pomarańczach i bananach. Nie wiem z jakiego rzędu toto i czy na pewno obywatel – ale było z bliska brzydkie i robaczywe:)

    Julka, Ola: Dzięki za ostrożne i antywadzie komentarze:)

Leave a Reply

