Obrażki 19

Mamy wieści z Klagenfurtu. Ponoć ktoś z naszej kadry jest:

Tak sobie głupio żartuję ;) I tak awansujemy! :)

3 responses to “Obrażki 19

  1. Na pewno awansujemy…
    …ja tam kibicuję Holandii. :D

  2. Awansujemy, pewnie…

    Portugalia!!! Nuno Gomes!!! ;P

  3. Ja mam w każdej grupie kogoś, komu kibicuję. W pierwszej kibicuję Portugalii i Czechom: Portugali, bo do małego berbecia trzymałem za nich kłykcie (Paulo Sousa, Rui Costa, Joao Pinto), a Czesi, bo to prawie my, tylko nieco inni :) Druga grupa to oczywiście my, trzecia to Holendrzy i Rumuni (bo Włochów i Francuzów serdecznie na boisku nie cierpię), a ostatnia to Hiszpania i Szwecja. Toteż – jak widać – póki co Euro układa się podług moich ulubień. I oby tak dalej :)

    (A i tak myślę, że Euro wygrają Niemcy. I też nie mam nic przeciw, bo grają ładny futbol)

Leave a Reply

