Konkurs (1) – Rebus :)

Pomyślałem dziś sobie – a była to myśl nad wyraz zbożna i właściwa – że byłoby rzeczą ludzką wprowadzić na stronie tej element interaktywny, miejsce komunalnej radości, słowem: mały plac zabaw. Byłoby – myślałem dalej – sympatycznie przekazać głos drugiej stronie i dać jej poczuć, że to właśnie dla niej ten blog powstaje: co innego bowiem jest pisać dla siebie, a co innego publikować dla ludzi. Byłoby wreszcie – biłem rekord refleksji – nad wyraz uprzejmie wynagrodzić odwiedzającym ich atencję. I wtedy wreszcie dotarło do mnie: czas na konkurs, czas na rywalizację, czas na nagrody!

I ja właśnie w tej sprawie. :)

Przed Wami pierwszy z konkursów: rebus! Hasło składa się z dwóch wyrazów i należy do kategorii przedmiot. Kto pierwszy hasło odgadnie (i wpisze je w komentarzu) zostanie ogłoszony wszem, wobec i w eterze Zacnym Rebusmistrzem; będzie mógł ściskać dłonie, słać uśmiechy i dawać autografy. Dodatkowo zaś otrzyma narodę bardzo materialną; niespodziankę wyślemy pocztą.

EDIT: KONKURS JEST JUŻ ROZSTRZYGNIĘTY! Jeśli chcesz znać odpowiedź – kliknij w Komentarze. Jeśli chcesz zgadnąc samemu – powodzenia! :)


8 responses to “Konkurs (1) – Rebus :)

  1. kostka rubika? kość nosowa? :)

  2. Hmm, widzimy tu kość, i widzimy charakterystyczne włosy.

    Kostka Rubika? :p

  3. ostatecznie stawiam na: kostkę rubika :]

  4. Kombinuję, jak Magda pod górę i pojęcia nie mam. :)

    Mhm… Włości? ;P

  5. Michał Krotoszyński

    Pierwsza odpowiedziała poprawnie Ania, ale się wahała – drugi był Vilq :) Nie mogliście zobaczyć swoich odpowiedzi, a te padły tuż po sobie – więc oboje dostaniecie nagrodę :) Podeślijcie mi na maila adresy, wyślę Wam je po weekendzie :)

  6. Ale super :) Pierwszy raz coś wygrałem ^^

    Mail z adresem powinien już dojść :)

  7. nawiedzonypablo

    Taka kostkę dostał sam Rubik u Majewskiego :P

  8. emo is dead

Leave a Reply

