Halloween

Gdym się dzisiaj miastem skradał
napotkałem nocą draba,
co oznajmił mi po cichu:
“Twa komórka – albo psikus!”


3 responses to “Halloween

  1. Wybrać psikus wnet wypada,
    zrobić unik i wraz spadać. ;P

  2. Ten Twój drab był tradycjonalistą, ja miałem kiedyś przyjemność (swoistą, rzecz jasna) z takim bardziej postępowym. Wyłonił się on z ciemności, przyodziany w gustowny sportowy kaftanik znanej marki i krzyknął: “Telefon albo w piz*ę!”. Ma się rozumieć, wybrałem pierwszą opcję.

  3. Jacek Dehnel napisał mi kiedyś w komentarzu do tego, że o pewnej pani, która była strasznie “ą i ę” mówiono, że podczas Halloween zamiast “treat or trick” mówi “wiktuał czy krotochwila”? :))))

    Jak widać, różni są ludzie:)

Leave a Reply

