Obrażki (11)

 

 

4 responses to “Obrażki (11)

  1. Kto wie, kto wie, może Marie zajmie miejsce mojej ukochanej Bree na piedestale uwielbienia w nowej serii. :))))))))

  2. hej! nie ma co rozwijasz się niesamowicie. fajnie piszesz. powodzenia

    lena

  3. Michał Krotoszyński

    Magda: No, jak widać Gabrielle już wykosiła – może Bree będzie następna :)
    Lena: Kopę lat :) Nie mam teraz netu – ale jeśli masz mój numer tel. (nie zmieniałem), to napisz mi smsa – zgadamy się na jakieś piwo :)

  4. Na to by wychodziło… tak jakoś dziwnie rozepchała się w środku… :>

    Giń Marie!

Leave a Reply

