Garść statystyk

Blog istnieje już półtora miesiąca, zanotował ponad dwa tysiące odwiedzin, warto się więc postarać o małe podsumowanie. WordPress to o tyle fajny portal, że gromadzi – prócz sprawniejszych, lepszych ode mnie autorów – także i garść statystyk. Stąd wiem, że najpopularniejszym artykułem są tu póki co Papiórkowce – tuż za nimi jednak, o zdziwienie moje, skromna notka o Egzorcyzmach Emily Rose. Wiem też w co klikacie, by tu do mnie trafić i w co klikacie, by z tej strony uciec :) Co jednak najbardziej interesujące, to to, że WordPress daje odpowiedź na następujące pytanie: po wpisaniu jakich fraz do wyszukiwarki wyskoczy ten blog?

I tu własnie jest najweselej. O ile “znaczenie słowa michał” czy też “krotoszyn zjazd motorów” specjalnie nie dziwią – jakoś się przecież z moją osobą kojarzą – o tyle, przyznaję, “podlasie szablony ludowe” wprawiło mnie w pewne zdumienie. Nieco zaniepokoiło mnie też, że wyskakuję po zapytaniu “czy schizofrenik może jeździć autem”. Chciałbym też zrozumieć dlaczego, u licha, pojawiam się po “długich filmach nastolatek” i – o zgrozo – “sex parach warszawa” (nie mówiąc już, że ciekawym jestem, kto z Was to wpisuje). Nie wiem też czym jest “roku-shaku-bo”, ale widocznie jakiś jego odprysk mam tutaj na blogu – podobnie jak kawałek “magdaleny fiołki modelki”. Moim ulubieńcem jest jednak nowinka, coś sprzed dni zaledwie kilku: “złamany ząb znaczenie snów”. Ktokolwiek to wpisał – serdecznie współczuję : )

Fajne te statystyki! Dzięki, że je zapełniacie; wpadajcie tu, piszcie komentarze i – co najważniejsze – wpisujcie dziwne rzeczy w Google : ) Do przeczytania!

2 responses to “Garść statystyk

  1. sexpary warszawa, Twoje drugie życie? ;)) To jest fajne, że można zobaczyć na jakie zapytania strona wyskakuje i miło, że się tymi zapytaniami dzielisz – często są zabawne wszak :))

  2. Michał Krotoszyński

    Będą się pojawiały następne notki o tej tematyce w miarę pojawiania się wpisów : ) Najzabawniejsze zapytania w Google skrupulatnie notuję : )

Leave a Reply

